Fredag morgon!

2011-02-04, 10:12:45 / Kategori: Allmänt
Godmorgon!!

Igår när jag var hemma tog jag chansen o pröva alla mina jeans. Men nu går det inte längre!
Det var som att det sa pang efter helgen för då kunde jag minsann ha dom knäppta med en toffs. Igår när jag skulle ner o öppna porten till C så sa han: Men guud vad har hänt på bara en dag haha. Ja magen växer o det går som i skov. Först händer det inte så mycket o sen säger det pang. Den är ju fortfarande inte jätte stor såklart eftersom jag bara är i vecka 21 men det växer. Och man har ju en tendens att känna det i kläder. Så nu är det mamma kläder som behövs. Har inte behövt det innan o det har varit skönt för jag tycker att dte vart lite tidigt o gå o köpa mamma kläder innan.

Har ni några bra tips på schyssta mammakläder som är snygga??!! Hm har ju rätt okej mamma kläder, men dela gärna med er om ni har några tips :)

Idag åker jag o mitt hjärta till Sundsvall över helgen. Vi ska ju till hans släkt o hälsa på.

När jag vakna i morse kollade jag på mob.. Åå det ska vara strålande sol visade den. Men när jag öppnade persiennen :O SNÖ!! Och det är ju massa snö!!!
Det gillas inte. Nu vill jag ha sol o lite vår känslor så man kan kanske byta ut vinter jackan mot vårjacka några dagar i veckan. Inte kul att traska ut med hunden i detta :(

Lite mamma kläder jag kikat in ;)










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?