för mig först o främst!

2011-02-24, 12:24:49 / Kategori: Allmänt
Denna blogg är först o främst för mig själv som jag tidigare nämt. Kul att så pass många ändå läser, men det är inget jag egentligen strävar efter. Inte att få ha så många  läsare som möjligt. De jag skriver här e en del av mitt liv!
Jag är en glad tjej som för det mesta är väldigt positiv o orkar inte med bittra människor, o människor som inte har ngt annat för sig än att snacka skit som en barnunge o bara allmänt tar min energi o e sura o grina.  
Nej, jag har varken tid, lust eller energi övers för folk som inte tillför mig ngt. Låter spydigt kanske, men så e det!

Har underbara vänner som det kan dröja månader innan man hörs av, men det är fortfarande detsamma när man väl hörs. Så ska det vara. Och självklart dom jag pratar dagligen me :) Inget ska vara påtvingat eller ett MÅSTE att man ska ses o träffas hela tiden. Självklart är det jätte kul o jag älskar att umgås med mina vänner, men det ska inte vara krystat eller ett måste. Och det ska inte bara vara den ena som anstränger sig för att det ska bli en träff, utan det får ske från bådas håll tycker jag.

Vissa kanske skulle kunna vara bättre på att lyfta luren o bara säga hej.. men men det e som det e. Alla har fullt upp med sitt o nu är det fler o fler som skaffar familj osv o då har man inte den tiden som innan. Förstår det till fullo. Är likadan själv.

Ja det var ett annorlunda inlägg jämfört med mina andra :)
Men go o gla e jag o jag klagar inte! Jag e glad o nöjd med livet o strålar mer än någonsin!! Har börjat lägga saker på hyllan o bestämt mig för vissa förändringar gentemot mig själv. Så allt rullar på som det ska!

Puss o kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?