för er som bryr er..

2011-02-01, 15:34:22 / Kategori: Allmänt
För er som bryr er om vad jag gjort idag , o det gör ni ju eftersom ni är här inne o snokar ;) så kan jag säga att jag har varit inne i stan på barnagnsbutiken vid Stadion. Blev så full i skratt när jag såg Felix Härngren där inne med sin gravida fru, o dom stod o fick hjälp med val av babysitter o skötbord. Haha kunde knappt hålla mig när jag tänkte på alla scener ut Solsidan han är med i,när dom ska få barn o allt jox dom behövde ha enligt hans fru osv.

Har valt ut o betalat handpennig för vagn som kommer i slutet av april. Ja ja jag e tidig o vad som hellst kan hända, men jag är ju fan HUR rastlös som hellst på dagarna nu o måste ha ngt att göra. plus att jag faktiskt tycker att det är himla kul!!




Ville ha en helsvart men det finns tydligen inte, så det fick bli denna. Plus en bilbanstol hake som man hakar i bilbarnstolen i.

Nu ska jag titta lite tv o fundera på vad man ska äta till middag !!






Janni.A

De där blir säkert en bra barnvagn. Men hjulen där fram ser lite små ut för vinterväder!?



2011-02-07, 10:24:30 URL: http://jannialtin.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?