:(

2011-02-20, 11:07:04 / Kategori: Allmänt
Ett år har gått sedan du togs ifrån ditt liv..
Jag tänker så ofta på dig o din helt underbara familj som måste gå igenom det mest fruktansvärda som kan hända i ens liv.

Vi hade precis börjat få kontakt igen o pratat i telefonen bara några dagar innan detta hände. Jag kan inte förstå.. Varför..hur kan man göra någon nåt så ont??

Jag hoppas du har det bra där uppe bland änglar o moln o bevakar alla dina nära o kära!
Kommer aldrig glömma texten på datan som dök upp bara några dagar efter allt detta hemska.. Jag vet att du ser o hör.

Älskade fina Nathalie Ängel







dadda

Vad hände? :/ Det är så hemskt att människor går bort..



2011-02-23, 14:07:02 URL: http://www.dadda.nu



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?