Älskade mamma :)

2011-02-26, 13:28:22 / Kategori: Allmänt
Jag vill bara skriva ett inlägg o hylla min underbara mamma lite extra. Hon ställer alltid o då menar jag alltid upp vad det än gäller. Hon kommer med bra o smarta råd hon hjälper till med saker som man behöver extra hjälp med.
Jag önskar att jag blir en sådan mamma som hon har varit mot mig o min syster när vi vuxit upp o, som hon än idag fortfarande är. Hon ser oftast alltid lösningar istället för problem o den sidan har jag nog fått ärva av henne o det är jag glad över.

Jag har en underbar pappa också,men detta inlägg skulle bara hansla om mamma :)

Kan tycka att det är lite synd ibland att dom flyttat en timme härifrån, men vi försöker att ses så ofta som möjligt iaf o det tycker jag fungerar bra!

Älskar dig mamma lilla


Lilla syster

Jaaa vi har verkligen dom BÄSTA föräldrarna!!!



2011-02-28, 19:42:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?