<3

2011-02-09, 19:00:28 / Kategori: Allmänt
Tillbaka hemma från barnmorskan!!

Hjärtljudet låg på 138. Den här ggn rörde han på sig massa i magen när hon lyssna så man kunde höra kickarna i högtalarna hihi!!
Jag bad även om att få ta ett sockertest med tanke på att jag äter godis varje dag (chokladbehov) o det kan ju skapa diabetes o för stor bebis när han ska ut. men jag låg på nomal men ska väl tänka på sockerintaget mellan v 25-32 vara extra försiktig med att äta mkt socker.

Nu ska jag vila en stund för att senare åka o hämta min älskling på jobbet. Hade ju bilen idag o det var skönt för jag hade aldrig orkat åka runt så här kommunalt. Saknar min bil som tusan. Men nu väntar vi på att försäkringsbolaget ska ta tag i saken så jag kan laga bilen o hämta hem den. Bor man i stan är den onödig, men nu behövs den o spec sen med bebis.


Ha en mysig kväll alla



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?