sommarens sista dag!

2011-08-27, 10:49:03 / Kategori: Allmänt
Idag ska högsommar värmen komma tillbaka. Hela 25 grader är utlovat o jag ser fram emot det massor. Men sen är sommaren slut. Så det gäller att passa på att vara ute o hitta på en massa roliga saker som man bara kan göra när värmen hälsar på!
Jag o C skulle åkt till josefinas med lilla Charlie o träffa upp några vänner. Men vi får se hur vi gör med de. Han ska på thaifestival ute i Haninge tillsammans med våran granne nu på dagen. Visste inte att det var utomhus o att de fanns massa mat osv, det kanske hade varit mysigt att gå på när det ska vara så varmt. Det jobbiga e bara att de är så kvavt o klibbigt, men men nu ska vi inte klaga ;)

Själv har jag precis färgat håret o slängt in en maskin tvätt. Nu har vi ÄNTLIGEN fått igång tvättmaskinen, efter ca 2 månaders miss med leverantörer , slangar osv. Så här ska det tvättas som aldrig förr ;)
Ja nu är det stora problemet vad man ska klä på sig.. hade ju liksom sett bort att ta på sig klänningar igen då jag längtar efter höst. Men vi får väl bjuda på det idag ändå:)
Puss puss




Älskar dig min stora C  även om jag ibland inte är lätt att leva med, men vi alla har ju våra brister. Så länge man gör sitt bästa! Puss puss





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?