snor, host,fräs

2011-08-15, 10:56:41 / Kategori: Allmänt
Ja det fortsätter med förkylningar har hemma. Tur det finns snorsug på apoteket som man kan "suga" ut snoret på sina små som inte kan snyta sig. Det låter ju skit äckligt, men det finns ett filter som stoppar snoret så man inte får det i munnen hehe.

Christofer tycker den är skit vidrig så jag får göra det hitills ;)
Jag sitter o funderar på om jag ska boka in mig på en reggea festival. Christofer sa att han kan vara hemma då med Charlie så jag kan gå på det. Men det är svårt.. Jag vet att jag oxå måste unna mig o göra saker själv, men jag känner inget större behov av det än. Det kommer med tiden:) Men jag kanske ändå borde hoppa på det här tåget o gå!!
Ska höra runt lite vilka fler som ska dit!!

Nu blir det att lägga sig igen med min nysande bebbe:)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?