sjukstugan..

2011-08-14, 19:56:05 / Kategori: Allmänt
Aj aj aj.. Halsen värker, näsan rinner o febern är på topp. Nej, idag mår jag inte alls någe bra. Det började redan i går med ont i halsen. Jag kom hem igår runt 23 tiden o ramlade i säng. Christofer var ute o jag hörde inte när han kom i natt, o det har aldrig hänt. Brukar ha svårt att sova när han är ute,men igår var jag helt slut. Vaknade runt halv 2 helt sjöblöt. Klev upp o såg att C låg i soffan.

Charlies näsa låter bättre idag!! Han var ju oxå kanon täppt o har vaknat titt som tätt o haft svårt att andas.. Lillen!
Idag har det inte hänt mkt hemma hos Dickens/Jansson. Vi har legat i sängen hela dagen, o inte förrens nu dragit oss till vardagsrummet där djurgårn spelar på tv.

Nu ska vi mysa ner oss i soffan jag o min lilla familj :)


                               Våran glada unge!




                    Trött liten kille i sin bilbarnstol




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?