onsdag!

2011-08-17, 13:50:38 / Kategori: Allmänt
Nu börjar väl rösten återhämta sig efter en hel dag i tysnad igår. Men näsan fullkomligt rinner o jag e röd under näsan :(.. Lilla Charlie mår bättre, är inte alls snorig.

Sitter i tittar igenom gamla kort från min graviditet o jag kan sakna min mage. Har aldrig mått bättre än jag gjorde under min graviditet. Men nu ska jag njuta av min tid med mini innan det ens kommer på tal om en till :)
Kommer som sagt INTE föda igen så..
Jag var på en lite promenix idag men orkade inte långt förrens jag svettade o hosta. Skönt o komma ut o få lite frisk luft åtminstone. Nu sover Charlie efter en dos ersättning så jag ska hoppa in i duschen.

C kommer hem om en liten stund! Om han inte skulle träna boxning innan han kommer hem.

Annars så rullar väl allt på.. Jag har en del saker som jag måste träna på. Man kommer till insikt en dag att man inte kan hålla på som man gjort ett tag utan att försöka förändra det om det är negativt. Det förstör bara till slut o det är det sista man vill.. Lite luddigt skrivet kanske , men jag vet vad det är iaf o det är det viktigaste!

Ska ta mig en dusch nu :)

Tjingeling!!






magen i v 40




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?