Ny vecka !

2011-08-29, 20:57:02 / Kategori: Allmänt
Hela natten sov lillen min! Han somnade kl 21 o vaknade 06.30 och åt , sen somnade han om o jag vaknade själv halv tio. Han sov o sov o halv 11 vaknade han. Då var det bara att ge Charlie mat o klä på honom för vi skulle hem till Tina.
Tinas Emmie är 4 månader och hon o Charlie såg typ lika långa ut haha. Söt tjejen skrattade och var så glad så.
När vi kom hem ringde Daniela o kom förbi ( Charlies faster), men hon har nyligen åkt hem. Idag satte Robinson igång o vi ska väl kolla in om det är någon bra säsong.

Jag behöver köpa lite mobiler med färg o hänga upp ovanför i sängen. Han har en men den innehåller för lite färger. Det behövs starkare färger som han kan titta på. Även de som hänger i vagnen behöver bytas ut.
Jag o Carro ska till Ikea på fredag och då ska jag köpa en badbalja för nu är han för tung att hålla i när han badar o jag står utanför badkaret. Plus att oljan gör honom så hal o jag är rädd att tappa honom.

Bilderna nedan tog hon när vi var o fikade i stan en dag för någon vecka sen..



Jenny

Åh vad skönt att han sover på nätterna, :) guuuu vad de växer, går så fort.. Sköt om er



2011-08-30, 07:47:43 URL: http://jwerninger.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?