inlägg på semestern :)

2011-08-05, 22:39:40 / Kategori: Allmänt
Heej alla trogna läsare!

Vi har ju dragit på en semestertripp jag o min bästa familj :) I tisdags åkte vi till västkusten till Angelikas hus vid vattnet. Vi tog båten o åkte ut på Marsstrand, där vi strosade runt o åt lunch o kikade llite i butikerna. Charlie fick för första ggn åka båt(förutom ålandsfärjan) . Han var inpackad i sin barnstol så han satt så skyddat från sol o vind. Vädret var strålande! Innan vi skulle tillbaka hem så bjöd Angelika oss på en arsin drink på ett skit soft ställe som fanns där ute. Jag drack årets första glas rose sen jag vart gravid. GOTT!!!

När vi kom tillbaka till huset så vart vi bjudna på middag hos deras grannar.
Vi bestämde oss för att dra oss hemåt igår då Christofer inte kände sig kry. Han var på bortaresa med fotbollsgänget o det tog ut sin rätt ;) haha!! Nu har vi stannat upp i Örebro hemma hos Christofers mamma o Ola, Charlies farmor o farfar :))

Dom har precis kommit hem från Spanien! Charlie ligger just nu o sover o dom andra är o handlar. Jag o min lilla underbara familj grillade igår o drack champange. Kändes som att det var den sista riktigt varma dagen. Vi satt ute ganska länge innan vi drog oss inåt. Idag vart det pizza till lunch o C tog en kebabtallrik. Kvällen bjuder på grillning igen! Nu ska jag gosa ner hos min fina bebis som jag saknar :)

Kommer med bilder när jag är hemma vid datorn igen :)
Ha en bra dag o forsatt slut på veckan!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?