!!

2011-08-24, 19:52:00 / Kategori: Allmänt
Dagarna går o veckan springer förbi! I måndags träffade jag Maria. Vi gick frunt hela stan från Mariatorget till city. Vi åt o snackade en massa o det var riktigt kul att ses. Det blir inte så ofta man ses nu för tiden när man har fullt upp med saker runt omkring med jobb , barn, osv. Igår träffade jag upp Carro o Lilla Wendela! Vi gick till Gamla stan där jag åt en god sallad till lunch. Sen kikade vi lite o gick genom stan vi me. Vi gick till Odenplan till babyland, där jag handlade en kudde till vagnen.
Idag åkte jag in till stan o träffade Maria C ! Vi har inte heller setts på ett tag så jag o Charlie åkte till tatueringsstudion i gamla stan. Christofer ska tatuera sig igen o fixa lite emd den har precis gjort så vi bokade en tid för det osv. Imorgon skulle jag träffat Cicci, men våran ursäkta språket) JÄVLA TVÄTTMASKIN, som vi haft så problem med ska förhoppningsvis bli instalerad klar idag. Det har fattats slangar o allt möjligt så vi har snart hållit på i 2 månader med att få igång den som den ska. Så det får bli en annan dag jag åker till henne :(.

Nu ska jag ta min lille plutt som sitter i sin babysitter o gosa lite innan han ska sussa! C tränar :)



Det var en 3 månaders bebis på bussen som var exakt lika stor o lång o vägde bara 300 g mer än Charlie:) Vi har en jätte bebbe ;)





carro o Wendela







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?