det var det de...

2011-08-11, 19:12:21 / Kategori: Allmänt
Efter snart 2 veckors semester tillsammans med min underbara familj är vi åter igen hemma!
Vi har haft många fina dagar borta med fint väder, god mat o dryck. Charlie har varit världens bästa unge o inte alls jobbig att ha med. Men nu ska det bli skönt o få landa hemma, få in rutiner o tillbaka till vardagen igen. Cbörjar jobba på måndag så då blir det jag o Chalie boy ensamma hemma :( Vi kommer sakna pappsen..

Nu sitter jag med ett glas vin i handen o Christofers kompisar är här. Charlie ligger o sover på våran säng!!

Man riktigt känner hur "höstigt" det blivit ute redan.. Kallt i luften. Men men.. samma sak varje år.
Lite bilder lägger jag nu upp!!






















Det var en del..



Idag är det Don omar på anexet. Ville gå, men VILL ännu mindre lämna Charlie :)

Ha det bäst <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?