vilket underbart väder!!

2011-04-14, 16:40:30 / Kategori: Allmänt

Idag har det nog varit den varmaste dagen hittills! Jag har suttit ute o läst en bok o bara solat:) Sprang dock lite mellan tvättstugan o hemmet. Jag tog mig en promenad runt i ca 30 minuter o shit vad jag svettades. Såg folk i jackor o vissa i halsdukar, o jag hade bara en klänning o leggins på mig. Fettooo!!!

Hade svårt att sova i natt igen.. Men men det är bara att bita ihop o klaga så lite som möjligt!

Tina fick sin efterlängtade lilla dotter 03.00 i natt:) Stort grattis till dig o Robban:) Hon ska få berätta hela fölossningen sen när hon är lite piggare ;) Men det hade gått bra o det är ju huvudsaken!

Funderar lite lätt på vad man ska äta till middag men eftersom jag småätit på kladdkakan heöla dagen så är jag inte ett dugg hungrig än ;) Choklad är ngt av det bästa som finns Im lovin it;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?