Torsdag

2011-04-28, 12:23:26 / Kategori: Allmänt
Upp o tvätta är vad som gäller idag. Tömde ju tre sopsäckar med saker varav att det låg en massa dammiga kläder där ifrån lägenheten som dom renoverat. Funderar på o ta kaffe koppen o sätta mig ute o få solens strålar på min näsa o få ännu mera fräknar.

Sitter o funderar på små stackars barn som utsätts så illa när det inte  fungerar mellan föräldrarna. Dom drabbas så mycket o det är ngt som kommer sitta i dom livet ut. Jag sa till Christofer en dag, att OM vi två skulle gå skilda  vägar så glöm aldrig dina barn. Det finns så många fäder som bara struntar i sina barn o bara tänker på sina egna behov o har sina egna problem. Jag blir alldeles tårögd.

 Jag har verkligen haft en bra uppväxt där båda  mina föräldrar än idag är gifta o det är mycket  ovanligt i dagens  samhälle. Jag har aldrig blivit utsatt för misär, eller föräldrar som bråkat. Jag kan skratta mig lyckligt lottad o vissa kanske tycker att man levt i en skyddad verkstad, men jag är mer än tacksam  för den uppväxt jag faktiskt haft o fått. Det kan vara det som gjort mig till en självsäker person med bra självkänsla o som vågar stå för det jag tycker o tänker.

Önskar jag vore en svan ibland som bara har en partner lovet ut!!

Nu ska jag ut o sola ciao





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?