Tolvslaget o mitt hjärta 28 år <3

2011-04-03, 00:13:35 / Kategori: Allmänt
Nu har klockan slagit midnatt o min älskling blir 28:=) Det räknas inte förrs imorgon bitti sa han nyss da han ska få bli firad på sängen!! SÅKLART"!

Idag har vi varit på fältan o kikat runt lite. Jag fick ett jätte sött linne, tröja av Carina som täcker rumpan hihi. Allt jag har börjar ju som sagt bli för kort så nu måste det införskaffas längre tröjor. Tack  Snälla gulliga svärmor:)
Sen åt vi sushi till lunch. Efteråt åkte vi hem o fixade lite med saker här hemma. Christofer har köpt ett strykjärn o tycker så snällt att jag kan stryka hans skjortor;) haha!

Senare körde jag honom till älvsjö på kickoff med hans jobb. Och jag vart bjuden på middag till Carina o Ola.
Nu är vi hemma igen o jag tänkte väl snart krypa i säng. Ska se om mannen i huset vill sova eller om han ska vara uppe o speöa sitt spel!

Upp imorgon o köpa tårta o sjunga på sängen för min älskling. Ska ta ton från lille plutt i magen oxå:)

Nu säger jag godnatt :))




Angie

Vad blev det för present?:)



2011-04-03, 09:49:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?