Sommaren 2010

2011-04-27, 14:31:21 / Kategori: Allmänt
Halloj!!

Idag har jag dammsugit o torkat golven o dammat av här hemma. Behövs ju som sagt extra ofta nrä man har en STOR rottis som hårar gärnet här hemma.


Jag hittade ett gammalt usb minne när jag höll på att rensa bland sopsäckar som varit i lägenheten i stan. Det var massa bilder från förra sommaren o jag bara längtar tills vi har sommaren 2011 här:)
Med sol,bad(fast i år blir det INTE bikini) hihi.. och en massa mys som man ör när det är varmt ute.

Solen skiner o det är 15 plus grader ute. I helgen är det valborg o då sjunger vi ut vintern o på riktigt välkomnar in våren:)

Här kommer lite old pics ;)

                                  Vin kväll hos Elina



                     Det vart mycket häng på Marias fik den sommaren :)



            Mina två fina Marior på Damian/Nas konserten på Grönan






              Jag o Älskling i Göteborg på midsommar




             Angelika o jag när vi tog båten till Marsstrand


       
                          Ute med båten i Göteborg




Det var liiiite av alla tusen bilder :) Men en liten återblick bara

Puss på er



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?