skärtorsdag o hemma igen!

2011-04-21, 23:12:56 / Kategori: Allmänt
Efter 3 underbart sköna dagar befinner vi oss i sthlm igen. Vi var tvungna att åka hem tidigare för att fixa klart det sista med lägenheten som ska hyras ut. Så idag har vi städat görnet hela lägenheten, så nu är den klar. Mina fötter, ben o revben värker dock. Har ätit en god lasange o tagit mig en lång skän dusch så nu känner jag mig redo för sängen. I morg ska vi ta oss en tripp till Trosa o kika lite. Måste åka o hälsa på Tina o hålla lite i henne snfödda bebis Emmie:)
Måste ju träna lite hihi. Har bolat en tid för gravid foton med älskling oxå :)) Såännande!

Påsken är ju här men jag har missat alla påskkärringar.
Nu ska jag ta min man o gossa ner oss under täcket. trötta som få!!



Natti natti på er mina läsare!!


                                  V 32










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?