påskdagen och jag går in i vecka 32

2011-04-24, 18:26:38 / Kategori: Allmänt
Dagarna rullar på o det lilla livet i mig bara växer o växer. Idag går jag in i v 32:)
7 veckor kvar!! Hjälp !! Jag kan inte ritigt förklara hur jag känner. Om jag är nervös eller vad de är jag känner. Visst det är pirrigt, men jag kan inte riktigt ställa mig in i hur allt kommer kännas under förlossningen. Kan inte föreställa mig en smärta på det sättet riktigt. Men jag hoppas på att allt kommer att gå bra o ställer in mig mentalt på att klämma fram våran lilla krabat:)

Det är ju skönt att det är så pass många av mina vänner som redan fött barn , som man kan bolla sina tankar o funderingar över o få en massa goda råd . Tur för att ni finns ni underbara <3

Idag är det påskdagen o endast en dag till ledigt för mitt hjärta. Han har varit på match idag. Jag vill osså på match nu när solen skiner så vackert. Då kan det vara riktigt kul att gå o titta! Men han vill inte att jag går utan honom när jag är höggravid o allt. Så då får han faktiskt ta o ta med sin höggravida rultande kvinna :))

Vid lunch tid var jag o träffade Melissa. Vi åkte ut till Långängen här på Lidingö till ett super mysigt fik. Jag åt bara en liten smörgås o åt en bulle o drack kaffe. Och Meliisa åt en laxtallrik:) Såg riktigt mumsig ut men jag o C hade redan varit o ätit mat. Vi satt där i ett ex antal timmar o hade det så mysigt. Sen kom det en gammal förälder som jag haft på ön här med sina tre döttrar. Så dom satte sig vid oss ett tag o pratade o fikade.


Jag har tyvärr inga kort från dagen då jag e super dålig på att komma ihåg kameran vart jag än går.. Förlåt! Det är alltid roligast att läsa en blogg med bilder. Men jag hoppas ni klarar av detta o har överseende ;)

Nu har jag precis sovit en timme på soffan o ska få lite mat i magen. Jag har liksom tappat ALL matlust o känner mig aldrig hungrig på kvällarna nu för tiden. Och det kändes i morse i kroppen när jag hoppade middagen igår.(Ikke bra, fy mig) Nu får ni ha det bäst alla bloggläsare!!

<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?