påskafton!

2011-04-23, 18:58:49 / Kategori: Allmänt

Ja då har vi påskafton idag då! Solen lyser o vi har sån tur då det kan vara ett rikigt aprilväder. Jag skulle släppa av C vid thaiboat då han skulle ut o käka o dricka med dom som hjälpt honom med lägenheten, sen skulle jag vidare till min farmor o äta påskmat. Men mitt på Lidingöbron så sa jag till C:Du låter inte bilen jäkligt konstigt. Han tittar ut mot bakdäcket o det hade blivit världens punktering.. Skit, vi som hade lite tider att passa.

Min man ställde sig som en riktig karl o bytte till extra däcket ;) Sen var det bara att parka bilen hemma. Den får stå påskdagarna ut så får han ta den till en däckfirma när helgen är över. Han hoppade på nästa buss o jag körde hem bilen. Tog sen bussen till Ropsten o mötte Daniela. Hakade på henne tillbaka till ön då hon skulle möta upp nga vänner o käka. Men stället var stängt. Tog bussen ännu en ggn tillbaka o knatade till Hjorthagens kebeb ist. Vi satt där ett tag o solen stekte på våran hud.

Sen åkte jag o Dadda in till stan. Vi gick till Kungsan o satte oss på fridays :) Solen riktigt värmde o det kryllade av folk. Jag måste erkänna att man var grymt sugen på ett glas vin eller en öl. Men fick nöjja mig med en kaffe. Men våran lille plutt kommer ju till midsommar så ngt glas kanske man kan ta i sommar åtminstånde, bara för att njuta av sommaren. Ett glas vin sägs ju inte alls vara farligt om man ammar o att det inte rinner ut i bröstmjölken.

Jag kanske tjatar mkt om min graviditet eller lägger upp mkt bilder o så. Men jag ÄR STOLT!! Förstår inte folk som är gravid o inte vill visa sin mage eller skriva ngt alls om sin graviditet. Man ska väl vara stolt??
Gå upp i vikt gör väl alla som väntar barn, herregud Orka bry sig om det när man väntar det finaste i världen!!!!!
Jag tänker stolt visa upp min mage o skriva om min graviditet, den som inte vill titta eller läsa skippa det då, det är ditt egna val jag tvingar ingen att bry sig!

Ja utan bil så kommer man inte lpngt. Jag som skulle på kalas imorg till Elina o sen min kusin. Men men vad ska man göra.

Ha en bra lördag kväll allesammen

                                     Daniella







dadda

Tack för en jättemysig dag, du fina!



Det är klart att man ska stå för sin graviditet och vara stolt! Jag förstår heller inte människor som tänker att det är pinsamt med stor mage och ska gömma det, istället för att tänka på det fina som finns där inne! En blivande mamma med moderskänslor ska känna så dom du gör. Och det är så häftigt att du mår så bra med din graviditet. Och oj, vilken snygg och fin morsa du kommer bli!



2011-04-24, 12:57:32 URL: http://www.dadda.nu

R

Ja man ska vara stolt tycker jag absolut :))



Å tackar till att jag kommer vara en snygg morsa ;)

Om man får sova så ;) tusen tack för igår själv. Super trevligt o mysigt :)



2011-04-24, 18:35:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?