onsdag!

2011-04-06, 10:31:56 / Kategori: Allmänt
Mitt hjärta sover fortfarande, men jag funderar på att kanske väcka honom snart. Han e trött o behöver sova ut!
Jag vaknade kl 8 men somnade om o vaknade nu för ett tag sen o har ätit toast o dricker nu kaffet:)
Vart är solen idag då? Ska det regna?
Vi får se vad vädergudara bjuder på för väder idag då. Jag har inga planer för vad jag ska hitta på idag. Funderar lite på om jag ändå ska be mamma köra hit min bil på lördag iaf. Eller så väntar jag ett tag till innan jag tar hem den. Man känner sig så låst utan bil, då alla man känner o vill hälsa på bor så långt bort o jag hatar att åka pendel o komunalt sent.
Jag har någon rädsla som jag byggt upp inför att åka kommunalt på kvällarna ensam. Och pendeln har jag aldrig gillat. Konstigt o vet inte varför egentligen, men så e det bara!

Tänkte mig på ett försök att när jag ändå färgade håret igår så tog jag lite färg på ögonbrynen me.. HAHAHA ja jag ser ju ut därefter oxå ;) Det vart inge bra. För mörkt o jag är så ljus så det ser bra konstigt ut.

Nej nu ska jag se om mannen vill vakna o jag önskar er en bra dag!
                      
                     en bild från i somras ute i båten




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?