några meningar bara

2011-04-03, 20:37:10 / Kategori: Allmänt
Jag väntar barn som ni alla säkert vet ;)

Man har ju en bild över hur saker o ting ska bli o se ut, o man målar upp allt på det sättet som man vill att det ska bli o vara. Men ibland så blir inte allting som man tänkt sig o då faller hela ens värld.
Jag vet familjer som varit med om traumatiska händelser vid förlossningen som rubbat hela ens värld o tillvaro. Jag har tittat på en unge i minuten där vissa förlossningar vänder om till snabba kjejsarsnitt.
Sen har man tillslut sin lilla bebis i famnen o man känner sig nog som världens lyckligaste.

 Jag har bestämt mig för att vara hemma så mycket som hellst med vårat barn, o vill inte att han ska börja på dagis i för tidig ålder, eller gå 8-17 dagar när dom är så små. Jag har skaffat barn för att vara med dom, o då får mina önskemål värderas om till ett senare skede. Jag skulle inte skaffa mig en karriär nu det gäller att mina barn får spendera sina dagar från hemmet o ist vara på dagis så långa dagar att dom får komma först o gå sist.

Jag vet att det kan vara JÄTTE SVÅRT att få ihop det med jobb osv men man är två o man får pussla ihop det o hjälpas åt, för att sina barn ska få det så bra som möjligt! Jag har erfarenhet av barn o förskolor sedan 10 år tillbaka så jag vet vad jag pratar om, o vet hur jag vill ha det!

Världens flummigaste inlägg haha som kom från ingenstans! Men ibland måste man bara skriva ner lite vad man känner.

Ciao

y

Men vaddå menar du att jag bryr mig mindre om mitt barn bara för att jag har valt att börja jobba och lämna över ledigheten till hennes pappa? Anser du då att jag bara bryr mig om mina egna needs? Ja det är väl ändå tur att vi alla är olika i vårat tänkande :-) !!



2011-04-03, 23:23:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?