Mysig dag

2011-04-19, 18:48:13 / Kategori: Allmänt
Då befinner vi oss i Öret då:)
Vaknade 07.00 imorse med världens grus i ögonen. Men ingen av oss kunde sova längre o Carina o Ola höll på att packa då dom skulle  åka till Spanien i morse, så vi klev upp. Åt frukost tillsammans o inväntade dagens solstrålar. Innan det började bi solningsväder tog sig mitt hjärta en springtur. Chifen stannade med mig för han orkade inte springa med.

Sen vart det bara varmare o varmare:) Vi lagde en pasta med tonfisk lunch som vi åt ute på altanen o sen tog vi kaffet i termosen o satte oss vid ån. Det var så mysigt!!
Sen gick vi hem igen o åkte in till stan o gick en promenix i stadsparken o stannade o fikade på ett mysigt fik, där vi hittade bästa platsen. Ingen blåst o solen gassade på. Kändes RIKTIGT som sommar!!
Sen åkte vi o handlade kött på charken som nu min älskling ska grilla.
 
Det är vid sånna här stunder man verkligen kan njuta o koppla av, o förstå o inse varför man valde denna underbara man som sin älskade vid sin sida, sin hälft, kärlek o pappa till sitt barn . <3

 Nu känns det verkligen att våren är här då massa fjärilar o humlor flyger omkring. Och ett satans bi fick för sig at flyga rätt in mellan ögonen på mig så han/hon sj blev helt groggy o föll ner på marken hahaha.

Man längtar verkligen till våran lille bebis kommer o det är inte långt kvar nu:))

Så han också ska få vara med på våra picknick stunder o allt annat!!
Nu har vi båda tagit oss en vila så nu ska grillen på o maten grillas. Hoppas ni njuter o har det skönt ni me!!








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?