mitt i veckan!

2011-04-13, 11:14:08 / Kategori: Allmänt
Idag var det tänkt att jag skulle åka till mamma o pappa men jag gör det på fredag ist:)
Natten idag var inte så skön. Jag vaknade flera ggr o hade så ont i revbenen, o ingen sida var skön att ligga på o inte på ryggen. Och en kudde under hjälpte inte heller :(

Någon som har några bra sovställningsknep?

Vädret har varit grått nu hela veckan o det är ju jätte tråkigt. Jag vill ha sol som ger än lite extra energi.
Fick ett mess av Tina i morse då hon berättade att hennes slempropp har gått så snart kommer bebis :))
Hejja på henne som bara den då vi är ganska nära varann i bf:) Ska bli kul att höra efteråt hur hon uppfatta sin förlossning för hon är jätte rädd o har förväntat sig det värsta, så det ska bli kul o höra hur hon tyckte det var efteråt.
Det är lite saker jag tittar runt på nätet som jag skulle behöva köpa nu snart. Ett skötbord,växter,o ett nytt vardagsrumsbord.

Nu ska jag njuta av kaffekoppen o idag blir det bara en lugn dag. Ska ut o gå med hunden en stund, men det får bli det ändå ;)


Tjingeling


Elina

Brygga?! ;)



2011-04-22, 19:57:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?