lunch time!

2011-04-05, 14:39:20 / Kategori: Allmänt

Idag vart det pannkakor till lunch. Snabbt, gott o enkelt då jag fick ett sockersjunk.
Igår vart det ingen spec rolig match, 0-0 vilket jag gissat på också! Men jag var kvar till 23 sen åkte jag hem. Ett litet tag efter kom mitt hjärta hem o kröp ner i sängen:) Vi vaknade skapligt i morse o C skruvade ihop lillemans säng som jag varit o köpt! Så nu står den där bäddad o fin o väntar!!

Jag längtar rätt så bra nu tills han kommer men jag är fortfarande lite skraj inför förlossningen. Nästa vecka ska vi gå på kurs tillsammans. Första tillfället av tre, så då hoppas jag man kan få en annna bild av förlossningen o att det känns lite bättre. Är ju inte livrädd men lite osäker.
Det börjar göra ont när jag är ute o går nertill o jag hoppas att det inte blir värre. Var en promenad till Ica med hunden o jag tror att han känner av att jag hade ont för guud så vi sölade ;) Både han o jag haha!!

Ska ta o färga min utväxt idag för man ser ju skallig ut när det blonda håller på att växa ut. Ska kika runt lite på nätet oxå på lite större/längre kläder. Kanske kan hitta ngt i helgen inne istan då mamma o mormor kommer o vi ska gå lite på stan o kika o äta osv.

Solen skiner o det är verkligen skönt väder ute! Kanske ska sätta på en kopp kaffe o sätta mig ute o sola lite. Passa på för jag hörde att det skulle komma regn..

Ni får ha det så bra alla läsare 


               Jag o Helena igår! Vi hejja ju INTE på samma lag ;)


Johnny Puma himself :)

Hon var satans fin iaf, så hälsa så gott =)



2011-04-05, 14:52:59 URL: http://silverback.devote.se

rebecca

haha ja det ska jag :)



2011-04-05, 16:45:37

Christine

Märks att Helena e en bra tjej ;)



2011-04-05, 18:10:56

rebecca

jovars..vistt e hon bra men hon hejjar ju på HEELT fel lag iaf ;)



2011-04-05, 19:17:22

Christine

Bara så rätt :P



2011-04-06, 00:01:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?