långfredag!

2011-04-22, 19:02:52 / Kategori: Allmänt
Hej på er alla läsare!
Vilken dag det har bjudits på:) Vi vaknade o jag åkte o köpte frukost då det var slut i kylskåpet när vi åkte bort några dagar innan. Sen tog vi oss en tur till Djurgården o parkerade bilen. Vi traskade en låång bit då bron var avstängd vid djurgårdsbrunn så vi fick promenera till nästa för att komma över.

Det var fullt med folk o solen gassade på som bäst! Vi stannade på ett ställe som heter Ekorren och åt varsin lammbiff med potatissallad. Det var super gott:) När vi ätit en stund så gick vi vidare tillbaka igen. Men då började det kännas i ben o fötter att man gått ett tag. Så vi fick ta en vilopaus på en bänk innan vi kunde gå vidare.

Innan vi åkte så tog vi oss en kaffe o satt på gräset o verkligen njöt!! Älskar våren o att det faktist börjar bli varmare tider.

Min lille krabat har sparkat mig i sida så mycket idag, o innan vi skulle åka så kickade han med världens fart att jag föll ner till golvet.. Ingen fara men shit säger jag bara. Han kommer bli en vilde ;)

Vi åkte till Ica o handlade middag- Tacos bjuds det på ikväll. Måste kila in i köket o laga till det, då man har en hungrig karl vid sin sida hehe:)

Hoppas ni har en bra fortsatt påsk <3






                En bild från när vi var i Örebro på ett fik!




Janni

Ni ser ju ut att ha haft det riktigt mysigt och skönt idag!



2011-04-22, 22:50:15 URL: http://jannialtin.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?