härlig lördag, men nu säger jag godnatt!

2011-04-09, 22:33:06 / Kategori: Allmänt

Idag mötte jag mamma o mormor inne istan. Dom hade tagit tåget från västerås så vi mättes upp vid centralen. Mamma ringde och berättade att hennes "pappa" hade dött i natt :(. Han hade svår kol o hade svårt att andas i en längre tid. Jätte tråkigt.. Så snart blir det väl begravning o sånt e aldrig kul att gå på.

Vi traskade runt i femtioelva affärer o letade efter kläder o skor som mamma skulle köpa. Vi hittade kläder som hon köpte men inga skor. Jag däremot fick större kläder av min gulliga mamma som jag kan ha nu när magen växer och ett par gympa skor:)TACK SNÄLLA MAMMSEN!
Sen åt vi o fikade vi och sen hade alla timmarna bara rusat förbi o vi tåg tågen åt varsinahåll hem.

Jag åkte hem o böt om lite, körde C till en kompis o jag åkte till Elina o kollade in deras hus :)
Fick pizza o våfflor som barnen ville ha, så jag åt nog från det att jag kom, till jag skulle hem haha.

Nu e jag hemma o sååååå trött så nu blir det sängen. Orkar inte skriva mera.. Natti


Milton (Elinas stora kille)


Denver(Elinas lilla kille)



Vart små bilder ser jag nu..men men så får det bli :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?