fredag o gråare än gråast

2011-04-01, 12:06:54 / Kategori: Allmänt
Vilket skit väder man vaknar till idag då. Grått o regnigt o ett väder man bara vill ligga i sängen under täcket o mysa. Det vart ingen barnvakt idag då det inte behövdes.

Vi var ju på Lydmar hotell igår hela gänget o åt en super god middag o tjuvstartade  firadet till mitt hjärta:)(han fyller ju inte förrs på sönd)  Vi var inte hemma förs kl var halv 1 på natten, då vi stöp ner i säng. Så det var skönt att få sova lite i morse.
Nu är det fredag igen o Christofer o jag ska bara vara hemma o ta det lugnt ikväll. Träffar säkert Ola o Carina som är kvar  här över helgen o det är alltid trevligt :)
Vi får väl se om vädergudarna håller vad dom lovat med 14 plus o sol i helgen. Men är de så här nu så känns det inte så lovande.

Just nu i skrivande stund håller jag på med lunchen. Lax i ugn o ris! Hoppas det kan smaka;)

Ni får ha en bra o god fredag o helg så länge !!!

              en bild på Christofer o Angelika igår! (den ända oxå då min kamera dog)





maria

hahaha inte hemma FORRAN halv 1 seeent hahah trottmossa! Hahaha!

Mah! varfor kanner jag mig sa taskig jamt... bara for du e gravid sakert... hahaha love you!



2011-04-02, 01:39:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?