fredag, helg= igen!

2011-04-08, 13:52:17 / Kategori: Allmänt
Tiden fortsätter att gå i sin snabba takt. Det närmar sig bf o jag e nervös..
Nästa vecka är det förlossningskurs som vi ska gå på och jag hoppas att jag får ett mera "sug" på att vilja föda barn då.
Natten var ju inte så kul. Hittade liksom ingen bra ställning så inte revbenen skaver så förbannat :/ Men nu känns det som att det bara är att försöka bita ihop, för värre kommer det bli o tiden är inte lång nu. Stackars min älskade som får stå ut med mig just nu. Jag är som en riktig sate ibland o tårarna kan spruta för minsta lilla.
Jag är verkligen i needed av kärlek o närhet just nu. Vet inte varför men det är väl en fas jag kommit in i. Hoppas för allas skull det snart går över ;)

Morgonen var solig o fin men när jag steg upp av doften av köttfärssås som mitt hjärta gjort så regnade det.
Ska ta mig ut på en promenad sen när tvätten är klar. Det här med att vara arbetslös o inga pengar eller bil kan verkligen förpesta hela ens vardag. Nu har jag klarat mig bra ändå då jag fått hjälp av min underbara mamma med räkningar o C med massa anant. Nu denna månad börjar ÄNTLIGEN pengarna komma in, o sen är det föräldrapenningen som ska klaffa from juni. Har fått papper som ska fyllas i o skickas til dom som jag tänkte fixa med.

Nu blir det ett sockerkaks bak för att göra det hela lite roligare :)))


Trevlig helg på er
puss o kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?