Föräldrakurs2/3

2011-04-26, 17:53:18 / Kategori: Allmänt
Halloj alla läsare!

Har nog inte sovit många timmar inatt för jäklar vad ont i revbenen jag haft. Har inte hittat en ställning som var skön eller där det ens släppte på smärtan lite. O kl 08 hade jag tvätt som var något jag var tvungen att ta tag i.
Vid 12 tiden åkte jag in till Fridhemsplan o mötte Christofer för då var det andra föräldrakurse som vi skulle gå på. Idag pratade vi förlossningen o olika smärtstillande. Sen fick vi träna på lite på avslappning o andning medans våra killar skulle klämma hårt i benen på oss, o ge oss smärta :) Och det hjälper att andas o "försöka" slappna av.

IIII det pirrar i mig, snart är vi där!!!! Overkligt men spännande.

Nu har vi ätit fisk o ris till middag o C stack iväg på styrelsemöte.

Det blev ett kort inlägg idag, men jag är så trött o nu ska jag äta glass;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?