del 1 av 3 avklarat :)

2011-04-12, 18:54:03 / Kategori: Allmänt
Idag var vi på föräldrakursen inne på västermalm! Vi var 20 st som var där. Dagens ämnen var amning,relationen till bebisen o förhållandet till varandra efter man fått barn. Vi fick titta på en 20 min lång film där det var två olika par som berättade sina upplevelser när dom kom hem från bb osv.  Mycket tyckte jag att jag hade rätt bra koll på men det var super intressant o det är något alla borde gå på tycker jag. Man får en bra insikt o allt känns ännu mera verkligt när man varit på en sån där kurs tycker jag.

Efter det åkte vi o mötte upp några av C:s kompisar i Sickla o handlade kakel o massa annat.
Nu är jag hemma o har tittat på reprisen av en unge i minuten. Fan jag grinar mer o mer för varje ggn haha.

Maritza har kommit hem idag från Aruba :)) Hon har varit där o jobbat i 6 månader o jag har pratat med henne nu i tel o hon har haft det jätte bra :) Så vi ska ta o ses nu här i dagarna:)

Nu ska jag hämta mitt hjärta som stannade kvar i lägenheten med grabbarna som renoverar!!

Ha en bra kväll



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?