Barnmorskan snart

2011-04-11, 09:37:04 / Kategori: Allmänt
Nu är helgen över o det är ny vecka igen. Jag är nu i v 31 :O HJÄLP vad tiden går fort!!
Jag har glömt att skriva att jag fick en jätte fin doftorkide av min älskling när han kom hem i fredag. Vi åt en jätte god mexikansk kyckling fryta som jag gjort o hade det såå mysigt. Vi ska försöka se till att komma iväg på ngt o göra tillsammasn bara han o jag snart. Bra att passa på när vi har sistsa veckorna helt ensamma tillsammans innan bebisplutt kommer:)  Då blir det mer att planera o fixa med barnvakt plus att han måste ju bli liite större innan man lämnar honom över natten till mamma el ngt annan i familjen.

På onsdag ska jag hem till mamma o pappa o vara där i några dagar och C ska till Amsterdam o hälsa på 2 vänner från när han var i australien.
Shit vad jag börjar längta efter lille man nu:) Om 20 min ska jag ta bussen till barnmorskan. Jag har ju fått en ny bm pga att min slutade, så nu blir första mötet med henne. Hoppas hon är bra för jag var faktiskt lite missnöjd med min förra o ville hela tiden bya, men det kändes taskigt...

Igår var vi iväg o fixade med kakel o grejer till lägenheten på gärdet.
Vilket underbart väder igår <3 Jag var typ sommarklädd o när vi satt ute på balkongen där det inte blåste ngt i stan så var det såå varmt o skönt. UNDERBART ME LOVE !!

Nu ska jag kila o fixa med det sista!
Skriver mer o informerar om hur det gick hos bm sen ;)


puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?