Anna whalgren - Barnaboken

2011-04-06, 19:11:45 / Kategori: Allmänt

Har varit o klippt mig så nu är det liite kortare. Jag har så slitet hår o bättre blir det nog inte av fägning, men jag står inte ut med blont hår. Även fast jag ibland vill ha det så kan jag inte hålla på att färga det fram o tillbaka. Tog mig till centrum o kikade lite i skoaffären o hittade ett par skita snygga skor. Lite converse stil fast vita skinn.
Det är inte så skönt att gå längre kan jag säga. Ska ta upp med min BM på fredag om jag kanske har foglossning:/

I centrum passade jag på att passera in på bibblan o låna Barnaboken av Anna Whalgren. Har fått lite tips om att den ska vara så bra o hittills har jag redan fastnat i den. Det är även hon som skrivit "sova hela natten" och den ska fungera säger dom som prövat den metoden. Sen tror jag att det kan vara individuellt på alla barn, men man kakn ju testa om man skulle få problem med nattning osv.

Nu ska det läsas flitigt ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?