aaaj som TUSAN!!

2011-04-05, 19:14:43 / Kategori: Allmänt

Somnade till i soffan och sov säkert två timmar..
Skönt var det :) Funderade på om jag skulle laga lite middag men jag är inte ett dugg hungrig så jag har tagit två morötter o knaprar på så länge. Var på ica idag o handlade en hårfärg som jag nu har haft i håret, så nu är man lite mörkare. Det är en permanent färg då dom inte hade toning. Låt gå för denna gång. När jag färgade tillbaka till brumt nu från ljust så bestämde jag mig för att endast använda mig utav toning, då mitt hår slits så mycket av permanent färg en ggn i månaden.

Ajajajaj jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland. När jag sitter en stund upp i soffan o har datan i knät eller kör bil, så känns det som att revbenen skär in i varann. Jag vet inte vart jag ska ta vägen eller hur jag ska få bort det. Ända sättet är att lägga sig eller ställa mig upp. Så igår i bilen hade jag nästan panik..INGET HJÄPLTE!!

Sitter o tittar på 4:an när det är hockey som börjar o hela globen(tror jag det e) sjunger nationalsången. Man ryser ju :)) UNDERBART!

Ett litet kvällsinlägg bara om vad jag gör!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?