<3

2011-04-11, 11:58:24 / Kategori: Allmänt
Allt är så bra så med vårat lilla hjärta o med mig. Han växer precis perfekt i mitten på kurvan som han ska o när hon skulle lysnna på hjärtljudet så kände hon vart rumpan huvud o ben var:) Rumpan upp o huvudet ner nu!
Hoppas bara att han inte får för sig att vända sig en ggn till åt andra håller nu då innan han ska ut.

När jag kom innanför dörren så var det två st som jobbarde där. Och då säger jag att jag har en ny barnmorska nu, då säger hon den ena som står bredvid- ja men det är mig du ska till. Och jag jublade av glädje :)
JAAAA ooooh vad glad jag blir, jag önskade o hoppades att det skulle vara du :)
sa jag!!
Vi hade henne på v 20 kursen o hon har även tagit ett tidigare blodprov på mig då min dåvarande bm inte kunde få blod från mig. Hon är såå gullig o bra o jag vart verkligen överlycklig. Båda skrattade gått o hon sa vad glad jag blir, vilken tur att du vart glad o inte tvärtom då :) Ja guud ja sa jag, både jag o min kille ville ha dig!!

På bussen hem mötte jag C:s lillebror så vi snackade lite o nu e jag hemma igen. Ska ta o köpa lite kaffe på ica så jag ska ta mig en promenad sen. Nu ska jag ta hand om disken från igår. Jag är ganska pedantisk o klara INTE av röra,damm,smuts el något stök ehmma. Men igår orkade jag faktiskt inte ta disken, så det måste jag verkigen göra nu.
Sköt om er så länge mina kära läsare!!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?