Tvätten kallar:)

2010-09-07, 17:09:24 / Kategori: Allmänt
Nyss hemkommen o ska tvätta. Om bara 2 dagar åker ju vi till Spanien :)) Ska bli såå skönt! 27 grader o sol:).. mmm det ni! Idag på jobbet var det lite smått KAOS kan man säga. Vi har fått en liten kille på exakta året. Plus 13 andra små skitar som e 1.5-2.5 år. Och nu innan alla rutiner lagt sig hos dom nya barnen o hela gruppen kommit ihop sig, så e det lite smått STRESS!!!!!!!!!!!!!!!!! Herre gud säger jag bara :)

Folk som tror att jobba på förskola bara är att sitta med en spade i handen i leka hela dagarna, kan ju jätte gärna få komma o jobba 2 dagar med oss ;).. Men dom är ju trorts allt så jäkla gulliga o jag e så glad att jag har det yrket. Man får så mycket kärlek tillbaka o uppsakattning av dom små liven, att det faktiskt är värt att komma tillbaka för.

Nu ska jag göra mig lite mat, tvätta o sen to Maria!
Adios



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?