Söndag!!

2010-09-26, 12:41:15 / Kategori: Allmänt

I fredags åkte ag o C till Örebro:) Vi stanna de i Strängnäs o käkade en pizza. Jag har ju bott där en gång i tiden, o herregud vilken död stad. Visseligen fin, men det var en fredag kväll kl 21 o an såg inte en kotte ute. När vi kom fram tittade vi film o var ganska trött. I lördags vaknade vi skaplig tid o åkte in till stan o åt o tittade lite i affärer. Jag har hittat min vinterjacka för året som jag vill ha:) Ska se om jag ska köpa den eller inte. Sen tog vi en fika på stan, för att sen ta ytterligare en fika hos hans mormor:) Gilla gilla kaffe hehe.. Sen åkte vi o handlade hem oxfile med kantareller o potatis så min underbara kille gjorde en fantastisk god middag till oss. Han kan han ;)
Sen bubblade vi :)

Idag har jag varit duktig o städat bilen. Det behövdes kan jag säga fär jösses så skitig den var. Funderar på att sälja den faktiskt, så om någon är intresserad så hör av er..  Men då blir det en riktig recondning när dte väl är dax för försäljning.

Nu ska jag klä på mig lite o sen ska Chifen badas, o sen får vi se vad vi hittar på. Ska ju hem idag igen för imorrn är det måndag, vardag, rutiner jobb.......................



Lägger upp lite bilder ikvöll

Puss o hej




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?