sjuk..

2010-09-20, 14:42:43 / Kategori: Allmänt

Ja då ligger man här igen.. :( Vaknade med att jag hade jätte ont i kroppen o mer snorig än innan, och igår tappade jag nästa rösten. Jag klädde mig o börjad egå mot tåget men när jag kom ner i tunnelbanan kände jag mig HELT matt.. Jag tog mig till dr där dom sjukskrev mig nu. Jag blir så trött på att man ska känna sig trött o sjuk så ofta, men så är det med jobbet när man har så mycket småbarn. Och det är inget man blir emun emot kan jag säga, när det kommer in snoriga,hostiga o sjuka barn till oss. Men jag får hoppas nu att jag kan vila ut mig ordenligt o bli frisk. Gick o la mig bredvid C när jag kom hem för han börjar sent idag, och vaknade nu.. mmm jag mår ikke bra:(

Jag har inte fått ngt besked om jobbet ännu så jag ringde dit idag. Och dom är inte riktigt klara 'ännu, och hade lite att prata ihop sig med sa dom. Så hoppas hoppas!! Drömde inatt att jag fick det. Men man vet aldrig.

Jaha gått folk, då är sverigedemokraterna inne i rikdagen då.. jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det.
Men det var inget jag röstade för iaf.

Nu jobbar C kväll vilket betyder sena kvällar för honom.. plutt!
ÅÅÅÅÅ jag vill inte vara sjuk. Trött på att vara trött.. Blää

Nu ska jag ringa Maria :)

Ciao




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?