ordning o reda, pengarna på fredag:)

2010-09-21, 19:26:57 / Kategori: Allmänt

jajamensan på fredag kommer lönen:) Jag o C ska rymma hemifrån denna helg :) Vi ska till en annan stad o mysa för oss själva hade vi tänkt :).. Nu har jag nyss vikt all tvätt som jag tvättade i söndags. Ska ta mig en rensning av garderoben oxå hade jag tänk för kläderna får inte plats längre i denna lägenhet. Plus att jag är trött på det mesta så det passar bra att kasta ut lite. Sen har jag dammsugit o städat osså. Idag är det väl idal? Ska titta isf. Börja kurra i magen nu så jag ska se efter vad som kan tilllagas.

ÅÅhh jag känner mig så glad just nu. Men jag fick just reda på att det är 3 år på sjuksköterskeutbil, och att man lätatre kommer in på barnmorskeutbil om man jobbar ett tag som sjuksk, och att barnmorske utb är på 1.5 år. Så det kan ju ta ett tag. Men SKAM DEN SOM GER SIG. Och vadå alla grundämnerna behövs iaf, så det är lika bra att tuta o köra!!

Nu blir det krubb o sen dusch o tv för hela slanten!!

Godnatt




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?