Mystider :)

2010-09-17, 12:35:24 / Kategori: Allmänt
Igår kom jag hem efter jobbet och mötte min skatt! Sen åkte vi till grand hotell med hans pappa o tränade. Jag tränade i ca 30 min :). Bättre än ingenting iallafall.. det som lockade mest var spa avdelningen ;) Vi badade i en bassäng som hade ca 30 graders värme i. Efter det gick vi till ångbastun o sen bubblade vi. Helt underbart! Sånt borde man unna sig mycket mera tillsammans med sin hälft!

Det var inte dåligt ställe kan jag lova för er som inte varit där. Helt klart värt att besöka!
Efter vi varit där i ca 2.5 timmar så åkte vi hem o blev bjudna på mat hos S o A. Det var jätte gott o som efterrätt fick vi glass med hallon o björnbär. Vi kollade på några till avsnitt av Solsidan haha! Ja det är ju såå bra!

Nu sitter jag på jobbet o har rast. Slutar runt 4 idag o ska hem o fixa i ordning mig lite för att sen åka ut till Maria i Rotebro! Vi får se vad vi ska hitta på :)

Nu är rasten snart slut, och jag måste kolla min mejl oxå!

Lägger upp bilder ikväll från grand hotell:)

´HA DET GÖTT:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?