måndags mys!

2010-09-13, 18:52:03 / Kategori: Allmänt
Nu sitter jag här med en påse ostbågar o en cola:) Vart så jädra sugen på det nu att jag var tvungen att inhandla det. Christofer stack snabbt iväg o skulle kolla upp sin mob. Den bara krånglar o håller på.. Jag vill o är i behov av en ny jag me. Kanske Iphone 4 som jag tidigare skrivit..

Imorgon efter jobbet får ni önska mig lycka till:) Säger inte ännu vad det är jag ska göra för man vet aldrig vilka som läser bloggen ;) hehe..

Aj jag har bränt mig lite o det kliar som 17 nu..Det var ju inte så att jag hann bli brun direkt utan mera panik solning så jag brände mig såklart :) haha! (som vanligt) Jäkla svenne hud!!Men vädret här är ju rätt okej ändå verkar det som förrutom idag då. 17 grader är väl okej ?!!

På lördag är det Uggla revyn som jag o C ska gå på:) Ska bli kul.. men först en hårt arbetsvecka..

Gud kom o tänka på att det inte är långt kvar tills jag blir 27.. Hörde ni det 27 :O !! Herregud säger jag bara..


jag har suttit o tittat lite på olika dokumentärer o lite klipp från Ko samui (Thailand) Nice!
vi fick lite tips om vart vi kunde bo där nere från Jenny o Christian när vi var i Spanien nu. Ko samuis bästa boende:) Ska kolla upp det nu o boka, så det inte tar slut! Man vet ju aldrig under jultiderna. Det är ju många som åker dit då. Snabba på!! Nu blir det måndags mys bara i soffan.. Trött sen helgen.

Puss o kram









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?