Lördag morgon

2010-09-18, 10:03:05 / Kategori: Allmänt
FAN!!!! Satt o skrev ett skit långt inlägg som råkade raderas..suck!!

Skönt o vakna skapligt tidigt. Men jag känner att det finns en förskylning i kroppen som aldrig försvinner. Jag ska ta mig en promenad på gärdet med Chifen nu tänkte jag. Sitter  med en stor kopp med kaffe o försöker komma igång. Ikväll är det Uggla revyn för oss:) Men jag tror C måste sova ett tag först innan här är sugen på att vakna till;) Det är ju inte förrens ikväll dock.

Val, val , val.. Ja det är det ända som pratas om på tv just nu. Vet vad jag ska rösta så jag ska nog passa på att göra det när jag är ute med hunden sen.

Nu är sommaren över.. :( kan inte fatta att vi snart ska stå ut med snö igen.. den förra vintern var FÖR lång o jag är inte redo ännu. Stå ute med alla barn o frysa. Overaller , mössor o vantar som bara tas av ska på. Men men det är bara att bita ihop. Vad har man för val liksom??!!





                                  Bild från Spanien




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?