Känner mig duktig idag!

2010-09-21, 16:41:39 / Kategori: Allmänt
Nu har jag fått en massa ordnat här i min ensamhet idag! Ringt viktiga samtal o fixat o trixat. Jag har bestämt mig! Jag har suttit här ett tag o funderat över vad jag ska hitta på o göra i livet. Jag fick besked idag iaf att jag inte fick jobbet jag sökte. Då poppade det upp i mig att det kanske är ÖDET. Jag kanske inte alls ska arbeta på förskola, för det har jag varit trött på ett tag nu.

Jag satte mig vid datorn o sökte en massa andra yrken o hoppas på att få ngt svar. Sen ska jag plugga upp matte B, samhällskunskap A, och naturkunskap B+ vissa andra ämnen man behöver för att bli BARNMORSKA:). Japp gått folk. Ja har funderar lite fram o tillbaka över vad jag vill med mitt liv om man Måste ha en utbildning. Och jag som älskar att arbeta med människor o barn får ju båda delarna i detta underbart fina yrke, Måste förvisso tillägga att jag bara ska bli av med min sjukhusskräck först hahaha;). Men det ska nog gå bra!! Så nu har jag ringt runt till komvux o ska få en tid på ett möte med syon o se vad det är jag ska plugga upp för ämnen. Jag kommer ändå vara rätt ung när jag e klar iaf, om man tänker på hur länge man ska jobba ..

Det känns riktigt bra nu inombords faktiskt!! Så nu ska jag klä på mig lite bättre kläder o gå ut med Chifen!!

Härligt det är när man får sig vissa tankeställare o man löser o kommer framåt i livet :)))








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?