Höstig måndag!

2010-09-27, 20:10:04 / Kategori: Allmänt




Nu ni är det höst! Vaknade i morse o FRÖS.. å när jag gick ut med Chifen insåg jag snabbt att det var halsduk o mössa som gällde idag till jobbet. Och det var väl behövligt.

Idag på jobbet har jag även berättat för min chef att jag söker nytt o ska på anställningsintervjuv i morgon. Kändes bra med tanke på att dom även behöver hitta någon när/om jag hittar ngt annat.
Idag har jag kollat runt lite ridsportbutiker runt om i stan. Måste ju köpa mig ett par ridbyxor för 17 hehe!! Imorgon hinner jag inte innan butikerna stänger för jag ska på ett "möte" på kvällen. Och på söndag har vi möte sent på jobbet, så torsdag får det bli. Jag o <3 måste inhandla mat i kylen oxå. Idag var vi nere på thai här på gatan o åt jätte gott :) Så nu är vi proppmätta o nöjda igen!

Nu blir det Idol för hela slanten!! natti natti o trevlig kväll










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?