Härliga semester

2010-09-13, 08:34:35 / Kategori: Allmänt
Jaha gott folk, då var man tillbaka. Med halsont o förskylning landade vi med planet kl halv 2 i natt. Och var inte hemma o kunde somna förrs kl var 3. Så nu e man tröööt!!

Dagarna i Spanien har varit helt fantastiskt! Vi har haft sol o 30 graders värme allla dagarna. När vi kom så samlades vi hemma hos svärmor o grillade allihopa. Gick o la oss i skaplig tid så man inte skulöle vara helt slut o sova bort hela nästa dag. På fredagen så gick vi inne i stan i shoppade lite. Jag hittde ett par sommar skor med high heels som jag köpte ;) Fina! Blev inge bad den dagen för mig med C badade i havet! Blev dock ett dopp i poolen när vi kom tillbaka. Jag o C:s underbara mamma o Jenny åkte upp till bergen för att titta på utsikten. Det var bara det att vägarna var såå krokiga att Jenny blev jätte åksjuk o höll på att spy, o jag e skit höjdrädd så jag tyckte det var lite obehagligt att det var så högt upp. Så Carina tyckte att det kanske inte var dom bästa att åka o upp till bergen med hahaha! Gud vad i skrattad efteråt. Det var ju Christofers syyvfar som fyllde 60 den helgen o han hade ingen aning om att vi skulle komma, så när vi steg i genom grinden på tomten så såg han minst sagt chockad ut haha. Innan det hade hans son dykt upp tidigare på dagen utan att han visste ngt, o under helgen så kom det två till av hans vänner så han slutade aldrig att förvånas.Haha det var rätt kul att se han miner varje ggn det kom en ny innanför grinden:).

Senare på kvällen så åkte vi in till stan o käkade på en restaurang allihopa tillsammans. Det var så trevligt så! När vi kom tillbaka vid 1 tiden på natten så satte vi oss i utemöblerna o snackade medans hans styvpappas son satt o spelade gitarr!

På lördagen åkte några till en vingård, men jag Carina (svärmor) Christofer o hans styvpappas son oxå vid namn Christofer åkte till Playan! Jag handlade en klänning som var jätte fin o fick en likadan svart av Carian o ett par solbrillor. Vi hade det jätte mysig o det var så varmt att jag badade i havet. Eller enligt C så stod jag bara i vattnet hahaha!!! När vi suttit där i några timmar så pkte vi till ett köpcenter. Då fick jag ett par skit snygga byxor o en tröja av min kära älskling:) Han inhandlade ett par snyggbyxor o två skjortor. Har var så snygg min man den kvällen ;) Den kvällen fyllde han år, så då åkte vi alla till en restaurang som ligger där uppe där dom har sitt hus. Dom bor ca 30 min från alicante. Det var ett jätte mysigt område o vi satt ute o åt. Olas barn o Carina hade jätte fina tal o jag tror inte ett öga var torrt efter det heller. Efter middagen o alla flaskor vin så bar det iväg till en bar som låg i närheten där dom hade karaoke. Gud så kul den källen!!  Jag skrattade så mycket o vi alla dansade o hade skit skoj:)) Jag drack inte så mycket men det var fan lika kul ändå!! Vi höll på tills kl var 6 på morgonen den kvällen. Sista kvällen, bara o köra!!!!! Igår vaknade vi väl kl 12 o var inte alls så pigga som jag ville. Men lite sol fick vi iaf, o jag hann bränna mig:).. Sen bar det av hemmåt igår runt 19 tiden. Åh jag ville verkligen inte he,. Hade kunnat  varit där minst en vecka. För här e det bara grått o regn. Men nu är det neddräkning tills dec då jag o älskling åker till Thailand o KL!!

Här kommer bilder. Det e bara det att alla dom bästa bilderna är på andras kameror o min kamera slutade fungera som vanligt efter andra dagan:((
Men här kommer lite iaf!!!




















Ja det var bara en bråkdel av alla bilder. Och dom finare bilderna är på andras kamera dock tyvärr..


Men en underbar o minnesvärd resa var det :)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?