Guuud så kul!!

2010-09-23, 22:16:57 / Kategori: Allmänt
Min kusin fyllde 5 år idag,stora tjejen! Så jag åkte dit med paket. Sen fick farmor upp mig på hästryggen igen:) Ja ni, efter 6-7 hela år som jag inte alls har ridit på kan jag tala om att det kändes som att det var igår jag red sist:) GUD så roligt, men aj aj aj min bak haha. Man är ju som sagt inte vältränad längre o att rida är en helkroppsträning vill jag lova. Vill börja igen.. kanske inte varje dag, men jag ska fundera ut något o på ett bra sätt borde det fixa sig :) Om jag o C kan komma på ett sätt med bilen osv så kanske man kan göra det :) Kul vore det.

Sen bjöds det på middag! Nu har jag precis kommit hem o ska slänga mig i duschen. Imorgon är det jobb igen.



                                                        HÄR BJUDS DET PÅ LITE BILDER FRÅN DAGEN!!









                          Jag o min lilla kusin Maddie









Det finns fler kort men datan är fööör seg för att jag ska orka nu

Nu säger jag Natti



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?