GOOOOODMORGON!!

2010-09-16, 06:45:56 / Kategori: Allmänt
Hej hopp!!

Kom hem sent igår o var så trött att jag inte orkade skriva något här! Lagade mat,ja ni hörde rätt. JAG lagade maten :) Korvstoganoff med ris. Får se om det uppskattas idag när hjärtat tog med sig till lunch ;). Sen gick jag hem till Angelica o drack te o åt choklad o tittade på dvd SOLSIDAN! hahaha dom är ju såå jädra bra.

Runt 10 tiden kom C o Chifen o hämta deupp mig på kvällspromenaden dom varit på. Sen var jag så trött att jag somnade nästan direkt! Nu ska jag åka till jobbet, men måste ut med vovven först. C hämtade han hos mamma o pappa igår så vi varit hundfria i en vecka. Nu fick jag lite bråttom :)

ha en fantastisk dag! För det ska jag ha!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?