Fredag, vilket betyder HELG!!!

2010-09-03, 06:52:09 / Kategori: Allmänt
Äntligen helg IGEN.. Denna vecka bara rusade förbi tycker jag. Kom på nu att jag knappt skrivit ngt här o det e föt just det, att veckan har sprungit iväg. Igår var jag inne i stan en stund o åkte sen hem o bakade en kladdis till mig i mott Hjärta. Idag får jag se vad som händer. Är bjuden hem till Helena, men jag vet inte om jag orkar åka ut dit senare. Det e ju JAG som bor i stan höhö ;). Lite vin o trevligt sällskap e ju aldrig fel visseligen :) Får se, vi får se. Annars blir det något annat!!!!

Åh idag ska jag få ta bilden:) C ska på After work efter jobbet så det bidde ingen bil för hans del. Så det ska bli skönt att få tuta o köra lite idag!

Nu ska jag snart ut med Chifen. Fan jag har har beslutsångest gällande mitt hår. Ena dagen trivs jag bra i blont hår, o nästa dag känner jag mig som 14 i det haha. Men jag kan ju inte hålla på att färga så som jag har gjort nu för det kommer gå AV. Och det vill jag knappast! Nästa vecka blir nice. Bara 3 arbetsgdagar sen åker vi till espania:) 25 graders värme igen :)))))))))


Ha en bra dag nu!! För det ska jag ha:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?