Eftermiddag!!

2010-09-14, 17:01:50 / Kategori: Allmänt
Nu har jag kommit hem från jobbet! Jag stck kl 14 för jag skulle på en intervjuv på St eriksplan:) inom samma branch. Det är en tillsvidare tjänst vilket är det jag döker. Nu har jag dock bara en vik tjänst o jag vill också kunna säkra framtiden mer. Så nu hoppas jag på att det går vägen. Bar att hålla tummarna!

Christofer hämtade upp mig för han var på väg hem från jobbet. Så jag slapp ta tuben. Rätt skönt om jag skulle få jobb inne i stan är att jag bara kan ta cykeln eller gå om jag vill. Jag slipper ta tunnelbanan, jag som hatar tunnelbanan. Beroende på hur kallt o mycket snö det är iofs. Man kan ju hoppas att vintern inte blir som förra bara. Gärna snö, men inte FÖR mycket tack!

När ska DH köra igång igen egentligen? jag längtar.. :) Funderar på om man ska laga lite middag i dag då mannen i huset är på möte. Men jag tog en korv på vägen från intervjuven. Så jag e inte så där värst hungrig nu. Kanske lite te o en macka sen bara blir det nog ikväll.

Nu var veckans tråkigaste dag snart slut. Imorg mitten på veckan o sen snart helg:) Tiden bara rullar iväg, o snart e man 27. Oj oj vad tiden går!! Men bra är väl det oxå.

Tänkte lägga upp lite snygga kläder jag hittat med datorn har blivit SÅ SEG att det går inte. Vet inte vad som hänt med den. NU ska jag in o glo lite mobiler på el gigantne:)

Ha det bra





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?